Thursday 20 January 2011

9

Wpadła mi w oczy dzisiaj 'nowinka', że Britney Spears nagrała nowy singiel. Posłuchałam, nie zachwyciłam się i prawie o tym zapomniałam, ale...

Obejrzałam sobie wczorajszy odcinek Glee (angielski serial dla młodzieży), który w całości był poświęcony Britney. Zbieg okoliczności?

Oczywiście, że nie. To starannie przemyślany zabieg PRowców - cwanych ludzi, którzy sterują światem. Może kiedyś będę jedną z nich?

W sumie PR to jeden z najfajniejszych przedniotów na uni jaki miałam. Pani Ptak (Miss Bird) to świetna nauczycielka, a praca zaliczeniowa o Honda Electra to jedna z najciekawszych i najbardziej kreatywnych prac jakie pisałam. Tak więc kto wie... może za rok albo dwa to ja będę promować nowy singiel B. Spears? (Oby nie! Ona już chyba nic dobrego nie zaśpiewa).

No comments:

Post a Comment