Thursday 18 August 2011

25 - dlaczego marketing?

Szukanie pracy to bardzo ciężka i niewdzięczna praca. Kiedy składałam aplikację na kurs marketingu na University of the West of England w Bristolu nie zastanawiałam się, czy po ukończeniu studiów znajdę pracę. Co ja w ogóle sobie myślałam? Nie pamiętam... 

Teraz, kiedy zdarza mi się pójść na rozmowę kwalifikacyjną i ktoś mnie zapyta dlaczego wybrałam marketing, ciężko mi na to pytanie odpowiedzieć. Chyba dlatego, że nie miałam innego pomysłu, brakowało mi wiary w siebie i bałam się wybrać coś bardziej ambitnego, nie słuchałam rad rodziców i osób bardziej doświadczonych, chciałam sama podejmować decyzje... Powodów jest mnóstwo, ale żaden z nich nie powinien zostać ujawniony podczas rozmowy z potencjalnym pracodawcą.

Teraz myślę sobie, że marketing to był błąd. Już pomijając fakt, że ciężko mi jest znaleźć pracę... Po prostu uważam, że stać mnie było na więcej. Mogłam studiować coś ciekawszego, coś trudniejszego, coś co dałoby mi konkretne umiejętności, coś co pozwoliłoby mi znaleźć pracę bez żadnych problemów. Tylko że teraz to ja sobie mogę tak gdybać.

Wiem, że powinnam się przestać nad sobą rozczulać i wziać się za siebie, zacząć jakąś pracę (na pewno nie w marketingu bo do tego potrzebne jest doświadczenie którego ja nie mam, bo przecież studiowałam przez ostatnie trzy lata), zacząć zarabiać... ale kiedy za oknem pada, temperatura spada i jesień się zbliża, to ciężko o pozytywne nastawienie.

No comments:

Post a Comment